5 Easy Facts About تعرفه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی Described

Wiki Article

طراحی وبسایت* طراحی وب سایت*سئو*سئو سایت*سئو تضمینی*فروشگاه اینترنتی* طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان*

من اولین پروژه وب سایت رو بکمک سایت لرن شروع کردم و بدون عیب و نقص با پشتیبانی سریع در کنارم بودند. از جناب مهندس سپاس گذارم

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که سایت دیجی کالا به همراه دارد ، ای نماد است. این نماد برای راه اندازی تمام فروشگاه های اینترنتی لازم است.

نمایش محصولات در اسلایدر (اسلایدرهای محصولات دیجی کالا)

در این دوره از قالب خاصی استفاده شده یا از صفر و با قالب های رایگان طراحی میشه؟

کسب و کارتان با این کار رونق بسیاری می‌گیرد زیرا مشتریان با این کار با هم ارتباط برقرار می‌کنند و دیدگاه خود را درمورد محصولاتتان بیان می‌کنند.

** اگر قصد دارید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید با ما تماس بگیرید. ***

توجه: لطفا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

نام کاربری: رمز عبور: مرا به خاطر داشته باش رمز عبور را فراموش کرده اید؟

همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید.

دریافت وجه از مشتریان می‌تواند به صورت اینترنتی( پرداخت آنلاین از طریق کارت بانکی ) یا به صورت حضوری از طریق دستگاه کارت‌خوان یا به صورت کارت به کارت باشد.

پیش از اینکه قیمت طراحی سایت تعیین شود باید ابتدا نوع سایت فروشگاهی و نوع فعالیت، گستردگی و امکانات آن مورد بررسی قرار گیرد.

استفاده از نماد اعتماد الکترونیکی در طراحی سایت فروشگاهی

۵ میلیون تومان و اگر فروشگاه اینترنتی به صورت اختصاصی برنامه‌نویسی شود حداقل ۷ میلیون تومان هزینه خواهد داشت. لازم به ذکر است که هزینه‌ی دقیق پس از برآورد نیازمندی‌ها و تعیین روش و ابزارهای پیاده‌سازی قابل تعیین می‌باشد.

Report this wiki page